1. Yleistä
Eurajoen kunnassa on yli 9 400 asukasta. Vahvuuksiamme ovat hyvä työtilanne, alhainen veroprosentti, toimivat palvelut ja turvallinen asuinympäristö.
1.1. Kilport- palvelu
Eurajoen kunta käyttää tämän hankinnan kilpailuttamisessa sähköistä Kilport - kilpailutuspalvelua. Kilport mahdollistaa kilpailutusprosessin toteuttamisen suljetussa, sähköisessä järjestelmässä. Hankinta-asiakirjat ovat avoimesti ladattavissa Kilport- palvelusta, osoitteesta https://kilport.fi.
Pyydämme tarjousta palvelutalo Tupalan yleisten tilojen ylläpito- ja perussiivouksesta liitteenä 1 olevien työohjeiden mukaan. Palvelutalo Tupala sijaitsee osoitteissa Kaivettulantie 2 ja Karvarintie 2, 27100 Eurajoki. Liitteessä 2 on pohjakuvat kohteesta.
Kiinteistön siivoustilat ja – kaapit ovat siivouspalvelutuottajan käytettävissä. Siivouspalvelutuottaja ja hänen alihankkijansa sitoutuvat noudattamaan kiinteistön turvallisuusmääräyksiä tiloissa liikkumisen, avainten hallinnan yms. suhteen. Eurajoen kunta on savuton työyhteisö. Savuttomuutta edellytetään myös palvelutalo Tupalassa työskenteleviltä.
Siivouspalvelun tuottaja tuo mukanaan kaikki palvelun tuottamisessa tarvittavat välineet, kaluston ja pesuaineet sekä vastaa niiden riittävyydestä, huollosta ja kunnossapidosta. Yleisten tilojen paperit sekä vaihtomatot kuuluvat tilaajan vastuulle sekä siivouskeskuksessa olevien laitteiden huolto ja kunnossapito.
2.2. Sopimusaika
Sopimuskausi alkaa 1.1.2022 kirjallisen hankintasopimuksen allekirjoittamisen jälkeen ja hankintasopimus päättyy ilman erillistä irtisanomista 31.12.2023. Hankintaan sisältyy mahdollisuus yhden (1) vuoden optioon ajalle 1.1.2024-31.12.2024. Option mahdollisesta käyttämisestä tehdään erillinen päätös.
2.3. Hankintamenettely
Hankinta toteutetaan avoimella menettelyllä hankintalain (1397/2016) kansallisen kynnysarvon alittavana palveluhankintana eli kyseessä on pienhankinta. Hankintaan valitaan yksi (1) palveluntuottaja. Osa- ja vaihtoehtoisia tarjouksia ei hyväksytä. Tarjous kaikkine asiakirjoineen on tehtävä suomen kielellä. Tarjousten tulee olla sitovasti voimassa vähintään viisi (5) kuukautta tarjousajan päättymisestä.
2.3.1. Hankintamenettelyn yleisiä periaatteita
Julkisessa hankinnassa annettu tarjous on tekijäänsä sitova ja velvoittava. Tarjousajan päätyttyä tarjousta ei voi muuttaa eikä yksipuolisesti peruuttaa.
Tarjous on toimitettava hankintayksikölle tarjouspyynnössä ilmoitettuun osoitteeseen, pyydetyllä tavalla ja annetussa määräajassa. Vastuu tarjouksen toimittamisesta oikein on tarjouksen tekijällä. Tarjouksen tulee olla tarjouspyynnön mukainen eikä se saa sisältää omia ehtoja. Vaatimus on ehdoton ja koskee niin tarjoajan soveltuvuutta, tarjouksen sisältöä, pyydettyjä asiakirjoja kuin myös tarjouksen liitteitä. Tarjouksessa annettu hinta on lopullinen eikä sitä voi muuttaa tai tinkiä.
Mahdolliset lisätietopyynnöt tulee pyytää tarjousaikana ja tämän tarjouspyynnön kappaleen 7 ohjeiden mukaisesti. Muilla tavoin esitettyihin kysymyksiin ei vastata. Hankintayksikkö ei anna väliaikatietoja saaduista tarjouksista, hankintapäätöksen valmistelusta eikä sen aikataulusta.
3.1. Palveluntuottajalta edellytettävät vaatimukset
Tarjoajalla tulee olla kokemusta vastaavanlaisista tai -kokoisista siivouspalvelutehtävistä ja tarjouksessa on esitettävä referenssit tällaisista kohteista viimeisen kolmen vuoden ajalta. Referenssit tulee määritellä erillisellä liitteellä 4. Palvelun tuottajalla on oltava toimintaansa nähden kattava vastuuvakuutus.
3.2. Palveluntuotantoa koskevat vaatimukset
Siivouspalvelua tuottavalla henkilöstöllä on oltava laitoshuoltajan tai muun vastaavan ammattitutkinto sekä vähintään kahden (2) vuoden työkokemus siivousalalta. Heidän tulee työn suunnittelussa sekä toteuttamisessa huomioida kohteen asiakkaat ja muu toiminta sekä heiltä odotetaan asiallista käyttäytymistä. Henkilöstön tulee kyetä kommunikoimaan suomen kielellä sekä suullisesti että kirjallisesti. Tilaajalla tulee olla sopimuskaudella ajan tasalla olevat tiedot kohteessa toimivasta vakinaisesta henkilöstöstä.
Siivous suoritetaan arkisin, maanantai - perjantai päivinä, joko klo 6.00 tai klo 16.00 alkaen. Tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisten palvelutasovaatimusten mukainen toiminta on perusedellytys tarjouksen ottamiseen tarjousvertailuun. Palvelun tuottajan tulee töiden suunnittelussa ja toteutuksessa huomioida asiakkaiden toiminta ja niissä mahdollisesti tapahtuvat äkkinäisetkin muutokset (asiakastapahtumat) sekä erityistarpeet (esim. epidemiasiivous). Siivouspalvelujen tuottajan toiminnan tulee olla joustavaa, ammattimaista sekä asiakaslähtöistä. Mahdolliset kalusteiden siirrot tulee sisällyttää ylläpito- sekä perussiivoukseen. Pitkien pyhien aikana tulee ylläpitosiivous toteuttaa kerran kuten esim. pääsiäislauantaina.
Palvelutalon sauna lämpenee joka viikko maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 7-15 sekä perjantaisin klo 9.30-16.30. Karvarintien sauna lämpenee torstaisin klo 12-15 ja lauantaisin klo 10-18. Koronarajoitukset voivat muuttaa aikatauluja ja taajuuksia.
Tilaajan ja palveluntuottajan kesken pidetään vähintään kerran vuodessa yhteinen asiakas- ja raportointipalaveri.
3.2.1. Ylläpitosiivouksen ajankäyttösuunnitelma
Ylläpitosiivouksen ajankäyttösuunnitelma tulee esittää tarjouksessa. Ajankäyttösuunnitelma tulee tehdä kirjallisesti sellaisessa muodossa, että tilaaja pystyy annettujen tietojen perusteella arvioimaan, toteutuuko vaadittu puhtaustaso. Suunnitelmassa tulee esittää kohteeseen suunnitellut, päiväkohtaiset kokonaistuntimäärät.
3.3. Tilaajavastuu
Hankintaan sovelletaan tilaajavastuulakia (1233/2006) ja tarjoajalta edellytetään sen ehtojen täyttämistä. Asian varmistamiseksi tarjoajan on liitettävä tarjoukseen Vastuu Group -palvelun voimassa oleva Luotettava Kumppani-raportti tai muu vastaavat todistukset. Todistuksista on käytävä yksiselitteisesti ilmi tilaajavastuulain edellytysten täyttyminen. Mikäli selvityksiä ei ole toimitettu tarjouksessa tai käy ilmi, ettei pyydettyjen todistusten ja selvitysten mukaisia asioita ole hoidettu lain edellyttämällä tavalla, tilaajalla on oikeus sulkea tarjoaja tarjouskilpailusta sekä purkaa hankintasopimus tai tätä edeltänyt hankintapäätös.
Selvitykset saavat olla enintään kolme (3) kuukautta vanhat ja niiden tulee olla voimassa tarjousajan päättyessä. Sopimuksen solmimishetkellä asiakirjat eivät saa olla kolmea (3) kuukautta vanhempia. Valittu palveluntuottaja toimittaa kyseiset asiakirjat vuosittain tilaajalle.
3.4. Alihankinta
Palveluntuottajalla on mahdollisuus käyttää alihankintaa osana palvelua. Alihankinta on määriteltävä tarjouksessa hankintayksikön hyväksyttäväksi. Palveluntuottaja vastaa alihankkijan työstä kuten omastaan. Alihankkijalla ei ole oikeutta käyttää alihankkijaa, eli alihankkijoiden ketjutus ei ole mahdollista.
Tarjouksen hinnoittelun tulee sisältää kaikki siivouspalvelun kustannukset. Tarjoushinta annetaan tarjouslomakkeella (Liite 05 Tarjouslomake) koko kiinteistön osalta. Tarjousten hintavertailu toteutetaan siivouksen kokonaisvuosikustannuksena (alv 0%).
Kokonaisvuosikustannus muodostuu kaikista kokonaisuuksista alla olevin painotuksin:
1. ylläpitosiivous (€/vuosi) - painoarvo 85%, max 51 pistettä
2. perussiivous (€/vuosi) - painoarvo 10%, max 6 pistettä
3. lisätyösiivous (€/h) (esim.epidemiasiivous) - painoarvo 5%, max 3 pistettä
Jokaisesta kokonaisuudesta halvin vertailuhinta saa täydet pisteet. Muiden tarjoajien pistemäärä kokonaisuuksittain muodostuu suhteessa halvimpaan hintaan kaavalla (halvin/vertailtava hinta x kokonaisuuden maksimipisteet). Tarjoajan saamat hintapisteet lasketaan yhteen ja saatua vertailulukua käytetään hintavertailussa. Hinnat tulee esittää arvonlisäverottomina.
4.1. Hintamuutokset
Hintojen on oltava kiinteät 31.12.2023 saakka. Tarjoushinnat sidotaan Suomen virallisen tilaston (SVT) Ansiotasoindeksiin (ISSN=1796-3737, Saantitapa: http://www.stat.fi/til/ati/index.html) siten, että perusindeksinä käytetään työnantajasektoria kaikkia palkansaajat ja palkkausmuotoa yhteensä ja vuoden 2020 kolmannen neljänneksen peruslukua (107,2).
Mahdollinen hinnankorotus lasketaan kaavalla: tarkistushetken indeksi/107,2 x lähtöhinta per hintakokonaisuus. Lähtöhinta on aina sopimuksen alkaessa oleva sopimushinta. Hinnantarkastushetkellä käytetään vuoden 2023 ja mainitun indeksin ensimmäisen neljänneksen pistelukua. Tarjoushintaa on mahdollista tarkistaa ensimmäisen kerran 1.1.2024 alkaen. Mahdollinen esitys hintamuutoksista tulee esittää 31.8.2023 mennessä, mikäli tilaaja on tiedottanut palveluntuottajalle ottavansa mahdollisen optiokauden käyttöön.
Hankintapäätös tehdään kokonaistaloudellisin edullisuusperustein alla mainittujen arviointikriteerien mukaisesti painotettuna ja pisteytettynä. Kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen arviointikriteerinä on hinta-laatusuhteeltaan parhaan tarjouksen valinta. Arviointikriteerinä tarjoushinnan lisäksi on tarjoukseen annettu toteutussuunnitelma.
5.1. Toteutussuunnitelma
Siivouspalvelun laadullinen toiminta tulee esittää erillisellä, tarjoukseen liitettävällä toteutussuunnitelmalla (max kolme (3) x A4). Toteutussuunnitelmassa tarjoaja määrittelee toimintatapansa tämän hankinnan siivouspalvelun toteuttamisessa, tarjouspyynnön vaatimuksiin vastaten niin, että vaadittu laatutaso toteutuu. Tarjoajan tulee myös määritellä kohteissa käyttämänsä siivouskoneet ja hyväksyttää ne tilaajalla. Toteutussuunnitelmassa tulee lisäksi esittää toimintavarmuuteen liittyvät asiat, kuten esim. sijaisjärjestelyt käytännössä.
Tarjoajan tulee esittää jaksoittaisista töistä sekä perussiivouksesta suunnitelma vuosikellona. Suunnitelmat ja vuosikello arvioidaan tilaajan arviointiryhmässä.
5.2. Arvioinnin toteutus
Arviointikriteerien painoarvoprosentit muutetaan tarjousten arvioinnissa yhden desimaalin tarkkuudella oleviksi pisteiksi. Laadulliset arviointikriteerit arvioidaan hankintayksikön arviointityöryhmässä. Hankintapäätös perustuu eniten hinta- ja laatupisteitä saaneeseen tarjoukseen. Pisteytyksen tulos ilmoitetaan päätöksenteon yhteydessä. Hankintaan valitaan yksi (1) palveluntuottaja.
5.2.1 Laatupisteet (toteutussuunnitelma) 40% (max 40 pistettä)
Laatuvertailun maksimimäärä on 40 pistettä. Laatuvertailu perustuu alla oleviin kriteereihin ja toteutussuunnitelmassa annettuihin tietoihin.
5.2.1.1. Työn organisointi, toteuttaminen ja toimintavarmuus (painoarvo 85 %, max 34 p.)
Toteutussuunnitelman soveltuvuus arvioidaan suhteessa tarjouspyynnössä esitettyihin tavoitteisiin. Vertailussa arvostetaan monipuolisia palautteenantokanavia, nopeaa ja vakioitunutta reklamaatioiden käsittelyprosessia ja selkeää kuvausta siitä, miten annettuja palautteita hyödynnetään toiminnan ja palvelutuotannon kehittämisessä.
Vertailussa arvostetaan lisäksi käytännönläheistä kuvausta poissaolojärjestelyiden toteuttamisesta sekä siivoushenkilöstön, ohjaajien ja esimiesten ammatillisen osaamisen jatkuvaa ylläpitoa, jotta tilaaja saa mahdollisimman hyvän palvelun ammattitaitoisesti ja kustannustehokkaasti.
Arviointityöryhmän jäsenet antavat kukin oman arvionsa välillä 0 p - 34 p. Annetuista arvioista lasketaan keskiarvo, joka osoittaa tarjouksen saamat laatupisteet tämän vertailukriteerin kohdalta.
5.2.1.2. Jaksottaisten töiden ja perussiivouksen vuosikello (painoarvo 15 %, max 6 p.)
Tarjoajan tulee esittää jaksoittaisista töistä sekä perussiivouksesta suunnitelma vuosikellona. Lisäksi tarjoajan tulee ilmoittaa se, miten suunnitelman toteututumista seurataan, päivitetään ja raportoidaan tilaajalle. Suunnitelmat ja vuosikello arvioidaan tilaajan arviointiryhmässä. Tarjoajan tulee toteutussuunnitelmassa määritellä, miten tarjoaja varmistaa vaaditun laatutason toteutumisen ja miten toimintaa kehitetään.
Arviointityöryhmän jäsenet antavat kukin oman arvionsa välillä 0 p – 6 p. Annetuista arvioista lasketaan keskiarvo, joka osoittaa tarjouksen saamat laatupisteet tämän vertailukriteerin kohdalta.
5.2.2 Hintapisteet 60 % (max 60 pistettä)
Tarjousten hintavertailu toteutetaan siivouksen kokonaisvuosikustannuksena (alv 0%). Jokaisesta kokonaisuudesta halvin vertailuhinta saa täydet pisteet. Muiden tarjoajien pistemäärä kokonaisuuksittain muodostuu suhteessa halvimpaan hintaan kaavalla (halvin/vertailtava hinta x kokonaisuuden maksimipisteet). Tarjoajan saamat hintapisteet lasketaan yhteen ja saatua vertailulukua käytetään hintavertailussa.
6.1. Maksuehto ja laskutusehto
Maksuehto on 21 päivää netto. Laskutusrytmi on kerran per kalenterikuukausi.
6.2. Hankintasopimus
Kirjallinen hankintasopimus laaditaan, kun hankintapäätös on saanut lainvoiman.
6.3. Reklamointi
Mikäli palvelussa on reklamoitavaa, asiasta reklamoidaan palveluntuottajaa, joka antaa vastineen tilaajalle.
6.4. Vahingonkorvausmenettely
Palveluntuottaja on velvollinen korvaamaan vahingon, jonka palveluntuottaja, palveluntuottajan työntekijä, tai palveluntuottajan alihankkija tai palveluntuottajan sopimuksen mukaisen toiminnan täyttämisessä mahdollisesti käyttämä muu osapuoli virheellään tai laiminlyönnillään tai muulla moitittavalla toimella palvelun tuottamisessa aiheuttaa.
6.5. Muut ehdot
Hankintasopimus päättyy ilman erillistä ilmoitusta sopimuskauden päättyessä. Hankintaan sovelletaan julkisia yleisiä sopimusehtoja (JYSE 2014 palvelut, päivitetty 2017)
Tilaaja edellyttää, että tarjoaja on tutustunut hankinnan kohteeseen ja sen olosuhteisiin paikan päällä, hankintayksikön edustajan läsnä ollessa alla mainittuna ajankohtana.
Kohteessa, osoitteessa Kaivettulantie 2, 27100 Eurajoki, järjestetään ohjattu esittelykierros 19.2.2021 klo 13.00 alkaen.
Kohdekierrokselle osallistuvien on ilmoittauduttava etukäteen osoitteeseen kirjaamo@eurajoki.fi viimeistään 16.2.2021 klo 16.00 mennessä. Pyydämme huomioimaan, että koronaepidemiasta johtuen kierrokselle voi osallistua vain yksi (1) henkilö per tarjoaja. Esittelykierros alkaa yllä mainittuna ajankohtana, ja tarjoajien tulee siten saapua paikalle ajoissa. Esittelykierroksella noudatetaan Valtioneuvoston valtakunnallisia ja alueellisia koronaepidemiaan liittyviä rajoituksia ja suosituksia sekä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ja opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) antamaa ohjetta turvaetäisyyksistä ja hygieniakäytännöistä. Koronaepidemia saattaa vaikuttaa esittelykierroksen aikatauluun tai järjestämiseen ja tilaaja pyrkii viestimään muutoksista mahdollisimman tehokkaasti.
Esittelykierroksella ei voida antaa vastauksia mahdollisesti esitettyihin kysymyksiin. Kierroksella annetut suulliset kommentit tai vastaukset eivät sido tilaajaa. Hankintaan liittyvät lisätietopyynnöt pyydetään Kilport-palvelussa tarjouspyynnön kappaleen 7.1. mukaisesti. Mikäli kierroksella nousee esiin tiedotettavia asioita, tilaajalla on mahdollisuus laatia lisäkirje tarjouspyynnön liitteeksi. Mikäli lisäkirje laaditaan, sen sisältö tulee ottaa huomioon tarjousta annettaessa.
Osallistuminen yllä mainittuun esittelykierrokseen paikan päällä, hankintayksikön edustajan läsnä ollessa on hankinnassa ehdoton vaatimus. Tarjousta ei voida hyväksyä ilman esittelykierrokselle osallistumista.
7.1. Tarkentavat kysymykset ja niiden vastaukset
Mahdolliset hankintaa koskevat lisätietopyynnöt tulee pyytää suomeksi Kilport-palvelussa osoitteessa https://kilport.fi/ viimeistään 24.2.2021 kello 15.00 mennessä. Ennen kysymysten jättämistä tarjoajan tulee rekisteröityä Kilport-palvelun käyttäjäksi. Kysymys näkyy rekisteröityneillä käyttäjillä avoimesti ja anonyyminä. Kysymyksiin vastataan ja mahdollinen lisäkirje tiedotetaan mahdollisimman nopeasti ja viimeistään 25.2.2021 klo 15.00 mennessä. Vastaukset sekä mahdollinen lisäkirje näkyvät edellä mainitussa paikassa.
Tarjoajan tulee huomioida tarjouspyyntöä koskevat kysymykset ja niihin annetut vastaukset ja mahdollinen lisäkirje sekä käyttää hyväkseen mahdollisesti täsmennettyjä tietoja tarjousta antaessaan. Muulla tavoin esitettyihin kysymyksiin ei vastata.
7.2. Hankinnan ilmoitusten tilaaminen
Tarjoaja voi antaa halutessaan Kilport-järjestelmässä sähköpostiosoitteensa kohdassa "Tilaa hankintaan liittyvät ilmoitukset". Antamalla sähköpostiosoitteen oheiseen kenttään tarjoaja voi tilata hankintaa koskevat ilmoitukset automaattisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen. Järjestelmä lähettää tällöin tiedon mahdollisiin kysymyksiin annetuista vastauksista ja tarjoajan on helppoa saada ajankohtaisia tietoja hankintaan liittyen. Ilmoitusten tilaus on hankintakohtainen niin, että sähköpostiosoitteita ei käytetä muissa hankinnoissa. Tiedot sähköpostiosoitteista hävitetään automaattisesti viimeistään 30 päivää hankinnan tarjousajan päättymisen jälkeen eikä niitä käytetä muihin tarkoituksiin.
Tilaaja suosittelee ilmoitusten tilaamista, sillä koronaepidemia saattaa vaikuttaa esittelykierroksen aikatauluun tai järjestämiseen ja tilaaja pyrkii viestimään muutoksista mahdollisimman tehokkaasti.
Tarjousaika päättyy 1.3.2021 klo 12.00. Tarjoukset jätetään Kilport- palveluun osoitteessa https://kilport.fi.
Tilaaja suosittelee, että tarjoukset jätetään vasta mahdollisiin lisäkysymyksiin annettujen vastausten sekä mahdollisen lisäkirjeen julkaisun jälkeen. Tarjoajan tulee huomioida tarjouspyyntöä koskevat kysymykset ja niihin annetut vastaukset ja mahdollinen lisäkirje sekä käyttää hyväkseen mahdollisesti täsmennettyjä tietoja tarjousta antaessaan.
Kilport on suojattu, sähköinen järjestelmä, johon tarjous on turvallista jättää. Tarjouksen jättäjä voi muokata tallentamaansa tarjousta ennen tarjousajan umpeutumista. Tarjoajan tulee rekisteröityä tai kirjautua Kilport-palveluun osoitteessa https://kilport.fi. Rekisteröinnistä yritys saa itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan, jolla pääsee kirjautumaan Kilportiin. Tarjousasiakirjat tulee antaa pyydetyssä formaatissa ja mahdollisimman vakiotiedostomuotoisina, joita ovat .pdf, .doc/.docx, .ppt/.pptx ja .xls/.xlsx.
8.2. Liike- ja ammattisalaisuudet
Tarjoukset on pyrittävä laatimaan siten, etteivät ne sisällä liike- tai ammattisalaisuuksia. Mikäli tarjousasiakirjoihin sisältyy julkisuuslain (621/1999) nojalla salassa pidettäviä liike- ja ammattisalaisuuksia, tarjoajan tulee merkitä nämä yksityiskohtaisesti tarjousasiakirjoihin ja samalla perustella, miksi kyseiset tiedot ovat julkisuuslain 24 §:n 1 momentin 20 kohdassa tarkoitettuja salassa pidettäviä liike- ja ammattisalaisuuksia. Tarjouksen vertailussa käytettävää hintatietoa ei pidetä liikesalaisuutena. Jos tarjoaja ei ilmoita liike- ja ammattisalaisuuksiaan edellä vaaditulla tavalla, hankintayksiköllä on oikeus pitää tarjoajan tarjousta kokonaisuudessaan julkisena. Julkisuuslain mukaan hankinta-asiakirjat ovat julkisia, kun päätös on tehty ja päätöspöytäkirja allekirjoitettu.
8.3. Osoitetiedot täytäntöönpanoa varten
Hankintayksikkö toimittaa hankintapäätöksen tiedoksi sähköpostilla lain sähköisestä asioinnista viranomaistoiminnassa (13/2003) mukaisesti, mikäli asianosainen tarjoaja on antanut tähän suostumuksensa. Tätä varten tarjoajan tulee ilmoittaa tarjouksessa sähköpostiosoite, johon hankintapäätös ja sen täytäntöönpanotiedot osoitetaan. Mikäli ehdotettu tiedoksiantotapa ei tarjoajalle sovi, tästä tulee ilmoittaa tarjouslomakkeella (liite 05 Tarjouslomake).
Eurajoen kunta
Anja Hakamaa
palvelupäällikkö
Liite 00 Liiteasiakirjat (zip-tiedosto), joka sisältää seuraavat asiakirjat:
Liite 01 Työohjeet
Liite 02 Palvelukuvaus ja perussiivoustyöohjeet
Liite 03 Pohjakuva A02
Liite 04 Referenssit
Liite 05 Tarjouslomake
Liite 06 Karvarintien saunan pohjakuva
Liite 07 Talo B kerhohuone paikannuspiirustus
Liite 08 JYSE 2014 Palvelut, päivitysversio 2017
Tarjoukseen on sisällytettävä alla olevat asiakirjat: (tarjousta ei voi jättää ilman näitä asiakirjoja)
Liite 04 Referenssit
Liite 05 Tarjouslomake täytettynä
Luotettava Kumppani-raportti tai vastaavat todistukset
Toteutussuunnitelma (vapaamuotoinen)